Εφαρμογή και αξιολόγηση σχεδίου μαθήματος 1ης φάσης Επιμόρφωσης “Dilemma based Learning and the dibl platform”, Αγγλική Γλώσσα Ε Δημοτικού- Ε2’ τάξη, GIG Erasmus+, Ιανουάριος 2023

Την Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2023, πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του πακέτου εργασίας 4, WP4 (1η Φάση Επιμόρφωσης  Erasmus+ GIG, Τρίπολη- Αρκαδίας Νοέμβριος 2022), της σύμπραξης GIG Erasmus+2021-2-EL01-KA210-SCH-000050330,  στην οποία συμμετέχει το σχολείο μας ως πλήρης εταίρος, η εφαρμογή σχεδίου μαθήματος Αγγλικής Γλώσσας που αξιοποιεί τεχνικές μαθητοκεντρικής και παιχνιδοποιημένης μάθησης με έμφαση στη μάθηση που βασίζεται στο δίλημμα και την αξιοποίηση της πλατφόρμας dibl -dilemma based learning με μαθητές Ε’ τάξης Δημοτικού.

Συγκεκριμένα 18 μαθητές της Ε2 τάξης, στο εργαστήριο Πληροφορικής του σχολείου μας, με τη βοήθεια της εκπαιδευτικού τους Δέσποινας Χατζηγεωργίου ΠΕ06 και την υποστήριξη της εκπαιδευτικού παράλληλης στήριξης Αγγελικής Κατσίρη ΠΕ70, αντιμετώπισαν στα πλαίσια της 3ης ενότητας του σχολικού εγχειριδίου της Αγγλικής Γλώσσας Ε΄ Δημοτικού ένα δίλημμα ζωής στην πόλη. Μπαίνοντας στο ρόλο δημοτικών συμβούλων έπρεπε να αποφασίσουν μέσα από συζητήσεις και να ψηφίσουν για ποιο σκοπό θα διατεθούν κονδύλια της Ευρωπαϊκής Ένωσης που έλαβε ο δήμος. Το παραπάνω σενάριο προέβλεπε να  παρακολουθούν ως παρατηρητές το συμβούλιο Ευρωπαίοι επενδυτές και έτσι οι συζητήσεις και οι ψηφοφορίες πραγματοποιήθηκαν στα Αγγλικά στα πλαίσια της παρακάτω συνεδρίας στην πλατφόρμα dibl- dilemma based learning.

https://app.dibl.it/c/thfzgpobgrxuzssjltmf

Σχέδιο χωρίς τίτλο 16

Οι σκοπός του μαθήματος ήταν να εμπλακούν ενεργά οι μαθητές με το περιεχόμενο, το θεματικό λεξιλόγιο της ζωής στην πόλη και τις δομές για την έκφραση γνώμης και την πρόταση λύσεων στα Αγγλικά, και να αναπτύξουν τις δεξιότητες τους μέσα από ένα παιχνίδι ρόλων που υποστηρίχτηκε ψηφιακά από την πλατφόρμα dibl της Serious Games Interactive εταίρου μας στην σύμπραξη από την Δανία.

Το μάθημα αξιολογήθηκε από τους μαθητές και την εκπαιδευτικό με θετικό πρόσημο σε σχέση με το ενδιαφέρον, την συμμετοχή, την επικοινωνία,  την συνεργασία και τη χρήση της Αγγλικής Γλώσσας καθώς την αξιοποίηση της πλατφόρμας παρά τις αρχικές τεχνικές δυσκολίες,

Οι μαθητές ενθουσιάστηκαν με το να βρίσκονται στο επίκεντρο της μαθησιακής διαδικασίας καθώς οι συζητήσεις και οι επιλογές τους οδηγούσαν την πορεία της κάνοντας το μάθημα παιχνίδι. Προστιθέμενη αξία και κίνητρο συμμετοχής η υποστήριξη του μαθήματος με ψηφιακά μέσα.

Μπορείτε να δείτε το σχέδιο μαθήματος στα Ελληνικά εδώ

και την αξιολόγηση του από τους μαθητές και την εκπαιδευτικό εδώ

Please follow and like us: