Συλλογικός Προγραμματισμός Εκπαιδευτικού Έργου – Αξιολόγηση

Η αξιολόγηση του έργου των σχολικών μονάδων, με όρους εσωτερικών, συλλογικών
διαδικασιών, είναι μια πολυδιάστατη διαδικασία ανίχνευσης, καταγραφής και
αναστοχασμού. Η διαδικασία αυτή βασίζεται σε δύο κεντρικούς άξονες:

  1. Καταγραφή των στοιχείων της σχολικής μονάδας που:
    • λειτουργούν θετικά για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού έργου
    • χρήζουν βελτίωσης, λαμβάνοντας υπόψη τους περιορισμούς και τις δυνατότητες που
    παρέχονται από το ευρύτερο πλαίσιο.
  2. Υλοποίηση Σχεδίων Δράσης που αποσκοπούν:
    • στη βελτίωση τομέων του εκπαιδευτικού έργου, σύμφωνα με τις προτεραιότητες που
    η ίδια η σχολική μονάδα έχει θέσει,
    • στην παγίωση των καλών πρακτικών και των αποτελεσματικών διαδικασιών
    υλοποίησης του εκπαιδευτικού έργου, εφόσον η σχολική μονάδα θεωρεί ότι το
    εκπαιδευτικό έργο υλοποιείται με τη μέγιστη δυνατή αποτελεσματικότητα.